Ledige stillinger

Administrativ medarbejder (sekretær) til Det Centrale Handicapråd og Frivilligrådet

Det Centrale Handicapråd og Frivilligrådet

Er du god til at have mange bolde i luften, og har du erfaring fra en politisk styret eller offentlig intuition, så er jobbet som sekretær i Sekretariaterne for Det Centrale Handicapråd og Frivilligrådet måske noget for dig. Vi tilbyder et job med en afvekslende og dynamisk hverdag og et hold engagerede og søde kolleger.

Om os
Vi er to mindre sekretariater med en fælles ledelse, som betjener både Det Centrale Handicapråd og Frivilligrådet. De fleste medarbejdere er ansat i et af de to sekretariater. De resterende er ansat i tværgående funktioner. Vi tilbyder et uformelt og afvekslende arbejdsmiljø med fagligt engagerede kolleger.
Vi bor i Bredgade i indre København, men flytter til Brovst forventeligt i 3. kvartal 2019. Du vil blive tilbudt at flytte med, hvis du ønsker det.

Dine arbejdsopgaver
Du vil blive knudepunktet i vores dagligdag, og dine opgaver vil gå på tværs af begge sekretariater. Du skal arbejde tæt sammen med vores anden administrative medarbejder, men du vil også have dine egne ansvarsområder.

Dine opgaver vil blandt andet være:

• Betjening af vores to formændmed kalenderstyring, arrangementskoordination, forberedelse af rejser, materiale mv.
• Betjening af sekretariatschefen fx kalenderstyring, arrangementskoordinering og vedligeholdelse af oversigt over vores løbende opgaver
• At varetage rollen som superbruger i forhold til officepakken og journalsystem (F2) herunder være kontakt til vores eksterne it-leverandører
• Vedligeholde og opdatere vores fælles personalehåndbog for de to sekretariater, som blandt andet beskriver centrale arbejdsgange og opgavefordeling

Om dig
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra en statslig organisation, så du er vant til at arbejde i en politisk styret organisation og samtidigt kender til indkøbsaftaler, rejseafregning osv. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at være med til at sikre en god og effektiv dagligdag og være med til at sikre en god overgang i forbindelse med, at vi flytter til Brovst.

Derudover ser vi gerne, at du:

• Er god til at holde overblikket - også selvom du får mange mails og bliver stillet mange spørgsmål
• Er venlig og imødekommende; du er tit den første man møder, når man henvender sig til os
• Er god til at holde styr på mange detaljer og følge op på ”løse ender”
• Er god til at afslutte opgaver - og hvis du ikke selv kan, så har du et forslag til, hvordan det skal ske
• Ikke er bange for it. Du behøver ikke at være ekspert, men du skal sammen med vores student arbejde for, at vores hverdag fungerer på it-siden

Om stillingen
Den ugentlige arbejdstid er 30 timer fordelt over alle hverdage. Vi har flextid. Dine løn- og ansættelsesvilkår følger OAO's fællesoverenskomst og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/stat.

Vi skal forventeligt flytte til Brovst i 3. kvartal 2019, men den endelige flyttedato kendes endnu ikke. Arbejdsområdet for ansættelsen er Frivilligrådet og Det Centrale Handicapråd og arbejdsstedet er i København indtil flytningen. Du vil få tilbud om at flytte med, hvis du ønsker det. Hvis du ikke ønsker at flytte med, vil der være tale om en tidsbegrænset stilling, som løber frem til datoen for flyttetidspunktet til Brovst, som vi forventer, er den 1. september 2019.

Sådan søger du
Ansøgningsfristen er 8. juni 2018 med tiltrædelse 1. august 2018. Du skal sende din motiverede ansøgning, CV og relevante eksamenspapirer til Frivilligrådet og Det Centrale Handicapråd på email-adressen: dch@dch.dk.

Vi forventer at holde samtale 18. og 19. juni 2018.

Hvis du vil vide mere
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Ulrik Kampmann, tlf. 20 71 80 30 eller souschef Margrethe Nabe-Nielsen, tlf. 61 96 00 04.